Isännöintipalvelumme taloyhtiöissämme jatkuu mahdollisimman normaalisti koronavirustilanteenkin aikana, vallitsevista poikkeusoloista huolimatta. Tässä vaiheessa kaikki toimintamme lähtee siitä, että kenenkään terveyttä ei tule vaarantaa. Henkilöstömme on ohjeistettu tartuntaa ehkäisevistä toimenpiteistä THL:n, sosiaali- ja terveysviraston sekä työterveyden ohjeiden mukaisesti.

Yhteydenotot isännöintiin ja toimiston aukiolo

Toimistomme on suljettu ja henkilökuntamme tekee mahdollisimman paljon etätöitä.
Pyrimme välttämään mahdollisuuksien mukaan henkilökohtaisia tapaamisia, joten olethan yhteydessä joko toimistoomme tai suoraan isännöitsijääsi, ennen kuin tulet toimistolle.
Erikoistapauksissa, kuten avainten luovutuksessa, otathan myös etukäteen yhteyttä puhelimitse toimistoomme.
Kannustamme käyttämään kaikissa isännöinnin yhteydenotoissa sähköisiä viestintäkanavia, kuten puhelinta ja sähköpostia, sekä isännöintitoimiston kotisivuja www.jpvi.fi. Tätä kautta voit hoitaa asioitasi 24/7.

Yhtiökokoukset

Mahdollisuuksien mukaan yhtiökokous pidetään Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton suositusten mukaan etäyhteyksiä hyödyntäen. Osa kokouksista on siirretty myöhempään ajankohtaan, josta tiedotamme ja lähetämme osakkaille uudet kokouskutsut, kun kokousten pitoaika selviää.
Lisätietoa yhtiökokousten mahdollisista uudelleenjärjestelyistä antaa taloyhtiön hallitus ja isännöitsijä.